عرشه فولادی

عوامل موثر بر قیمت سقف عرشه فولادی

عوامل موثر بر قیمت سقف عرشه فولادی
امتیاز دهید

مقرون به صرفه بودن قیمت ورق عرشه ی فولادی، از جمله علل استقبال سازندگان از این تجهیزات به منظور احداث سقف سازه‌ها می باشد. سقف عرشه فولادی از چند بخش اصلی شامل ورق فولادی گالوانیزه، فلاشینگ، گل میخ، بتن و آرماتور متشکل است. قیمت سقف عرشه فولادی بیش از هر چیز وابسته به قیمت ورق فولادی گالوانیزه است.

محاسبه ی آنلاین قیمت ورق عرشه ی فولادی:

به کمک ابزار محاسبه آنلاین می‌توانید قیمت ورق عرشه فولادی را به اندازه ی هر کیلوگرم مشاهده نمایید. بدین منظور باید اطلاعاتی مثی طول، عرض، ضخامت، گام ورق و همچنین کارخانه تولیدکننده آن را انتخاب نمایید.

عوامل موثر در قیمت ورق عرشه ی فولادی چیست؟

هفت عامل اصلی در تعیین قیمت ورق عرشه فولادی تاثیرگذارند. به منظور محاسبه عرشه فولادی حتماً موارد زیر را باید در نظر داشته باشید.

اول، قیمت فولاد:

مهم‌ترین عامل اثرگذار درنرخ عرشه فولادی، قیمت فولاد می باشد. فولاد به عنوان ماده اولیه ی اصلی در تولید این مدل ورق‌ها مشهور است. ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکننده فولاد در سطح دنیا شناخته می‌ گردد. با این وجود چین با اختصاص 30 درصد از تولید فولاد در سرتاسر دنیا به خود، بیشترین اثر را در قیمت این فلز پرکاربرد بازی می ‌کند. در کنار آن قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا و همچنین هزینه‌های انرژی به عنوان عوامل تعیین کننده دیگر در قیمت فولاد مشهور می گردند.

عوامل موثر در قیمت ورق عرشه ی فولادی چیست؟

دوم، مدل ورق عرشه ی فولادی:

به طور معمول، انواع ورق عرشه فولادی با سطح مقاطع ذورنقه‌ای تولید می‌ گردند. با این وجود پارامترهای گوناگونی مثل دهانه، عمق و غیره در ورق‌های عرشه فولادی با یکدیگر تفاوت دارند. از دیگرعوامل تعیین کننده قیمت ورق عرشه فولادی، مشخصات آن‌ها بوده که باید حتماً در هنگام سفارش مد نظر قرار دهید.

سوم، کیفیت گالوانیزاسیون ورق فولادی:

ورق ‌های فولادی مورد کاربرد در احداث سقف ساختمان‌ها باید مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشند. به همین جهت از ورق‌های فولادی گالوانیزه استفاده می‌ گردد. کیفیت گالوانیزاسیون عامل تاثیرگذار دیگری در قیمت نهایی این محصول می باشد. برای مثال هر چه ضخامت پوشش دهی فلز روی در سطح ورق فولادی بیشتر باشد، کیفیت گالوانیزاسیون بیشتر شده و قیمت نهایی محصول نیز بالاتر می رود. البته باید توجه کنید که کارخانه‌های گوناگون تولید کننده ورق عرشه فولادی، از استانداردهای ثابت و مشخصی برای این منظور بهره می برند.

بیشتر بخوانید  کاربرد انواع سرامیک در نصب گلمیخ

چهارم، ضخامت و ابعاد ورق:

ورق عرشه فولادی در ضخامت میان 0.7 تا 1.2 میلی متر تولید و در بازار ارائه می‌ گردد. علاوه بر آن طول و عرشه ورق‌های فلزی نیز با هم تفاوت دارند. هر چه ضخامت و ابعاد ورق بیشتر باشد، وزن آن افزایش یافته و در نتیجه نرخ عرشه فولادی نیز بالا می رود.

پنجم، برند سازنده ورق عرشه ی فولادی:

عامل اثرگذار دیگری که در محاسبه قیمت عرشه فولادی باید حتماً در نظر گرفته می شود، برند سازنده است.

علت اصلی تفاوت قیمت ورق عرشه ی فولادی برندهای گوناگون، بهره گیری از استانداردها و شیوه‌های تولید اختصاصی آن‌ها می باشد. اگر آشنایی زیادی با کیفیت محصولات شرکت‌های مختلف نخواهید داشت، توصیه می‌کنیم که پیش از تصمیم‌گیری نهایی حتماً در این زمینه تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید.

ششم، سفارشی سازی ورق عرشه فولادی:

امکان سفارشی سازی ورق عرشه فولادی بر اساس سفارش مشتری از سمت بعضی از تولیدکنندگان فراهم شده است. برای مثال امکان دارد که مشتری درخواست نماید ورق‌های عرشه فولادی با برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های خاصی تولید شده و در اختیار وی قرار بگیرد. مشخص است که سفارشی ‌سازی ورق‌های عرشه فولادی مستلزم پرداخت هزینه بالاتری از سمت مشتری می باشد.

عوامل موثر در قیمت ورق عرشه ی فولادی

هفتم، حمل و نقل:

به طور معمول قیمت ورق عرشه فولادی با تحویل درب کارخانه به مشتریان اعلام می‌ کند. اغلب مشتریان امکان دریافت محصول درب کارخانه سازنده را نخواهند داشت؛ درنتیجه لازم است در این شرایط هزینه حمل و نقل محصول تا محل مورد نظر را نیز به قیمت تمام شده ورق عرشه فولادی بیفزایید. به طور معمول در تماس با کارخانه تولیدکننده خواهید توانست تعرفه حمل و نقل ورق‌ها تا محل مورد نظر را بپرسید.

راهنمای خرید ورق عرشه ی فولادی:

با مهم‌ترین عوامل اثرگذار در قیمت ورق عرشه فولادی آشنا گشتیم. شرکت آسمان خراش سال‌هاست  اقدام به فروش این محصول به مشتریان عزیز در سرتاسر کشور می کند. شما می‌توانید به راحتی سفارش خرید ورق عرشه فولادی خود را به هر اندازه که نیاز دارید، با ما در میان بگذارید. علاوه بر آن همکاران ما آماده اند تا سؤالات شما را درباره ی نرخ عرشه فولادی را جواب دهند. آسمان خراش به منظور اطمینان خاطر مشتریان گرامی و در جهت پیروی از قانون مالیاتی کشور خدمات خود را بافاکتور رسمی ارائه می‌ نماید.

خلاصه مطالب:

در این متن به بررسی موضوع عوامل موثر بر قیمت سقف عرشه فولادی پرداختیم. در صورت داشتن هرگونه تجربه و یا پیشنهادی آن را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. همچنین شما می توانید با تماس با مجموعه از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.