مقاله

فلاشینگ عرشه فولادی

فلاشینگ عرشه فولادی
امتیاز دهید

فلاشینگ یا گاتر ورقی می باشد که از آن به منظور پوشش دادن درزهای انواع ساندویچ پانل‌ها، دیواره‌های سردخانه‌ها، پیشگیری از نفوذ آب و غیره استفاده می ‌شود. ساندویچ پانل‌ها انواع مختلفی دارند که ساندویچ پانل سقفی و دیواری بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان ‌سازی دارند. این گاترها همچنین به منظور اهداف زیباسازی مثل قاب پنجره در ساندویچ پانل‌ها کاربرد دارند. این ورق‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و بسته به نیاز مشتریان و همچنین فضای سقف‌ها و دیواره‌ها طراحی می‌ گردند. جنس آن‌ها نیز معمولا از آلومینیوم، آلوزینک و ورق‌های آهنی گالوانیزه می باشد و به ضخامت 0.4 تا 0.5 میلی‌متر تولید خواهند ‌شد.

فلاشینگ عرشه فولادی:

از این ورق‌های فلزی برای عایق ‌بندی و جلوه دادن به نمای بیرونی ساختمان‌ها استفاده می ‌شود. البته، کاربرد گاتر‌ها فقط در سازه‌هایی با پوشش ساندویچ پانل بوده و در نماهای معمولی به کار می روند. مسئله نما در صنعت ساختمان‌سازی بسیار اهمیت دارد و اگر از گاترهای فلزی برای مخفی کردن سازه‌های پنلی استفاده نشود، جلوه و نمای ساختمان کاملا زشت می شود. از این ورق‌ها به منظور جلوگیری از نفوذ آب و باران نیز استفاده می ‌شود. جنس گاترها عموما از گالوانیزه بوده تا در مقابل تغییرات آب و هوایی، ضربه، دما، اکسیژن و رطوبت مقاوم باشد.

قیمت ورق آهن فلاشینگ:

عوامل مختلفی در مشخص کردن قیمت ورق‌های آهنی تاثیرگذار است که مهمترین آن ضخامت و اندازه می باشد. طبیعتا هر چه اندازه و ضخامت آن‌ها بیشتر باشد بر قیمت آن‌ها نیز اضافه خواهد شد. به صورت کلی، قیمت ورق‌های آهنی با یک فرمول عمومی و جامع که از سمت همه ی فروشگاه‌ها مورد تایید قرار گرفته، محاسبه می ‌شود. این فرمول شامل نوع ورق، ضخامت، نوع گاتر، رنگ ‌کاری، عرض و ارتفاع خواهد شد. در نتیجه مجموع این ارقام با هم جمع می‌شوند و مبلغ نهایی را در اختیار شما می ‌گذارند. از آن جایی که قیمت‌ ها مدام در حال تغییر می باشند از تعیین یک قیمت ثابت و تخمینی پرهیز کرده‌ایم. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌های روز با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت ورق آهن فلاشینگ

خريد ورق فلاشينگ:

اگر قصد خرید گاترهای مختلف را دارید، بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. این فروشگاه‌ها همه ی محصولات را با کیفیت فوق‌العاده و مهر استاندارد تحویل مشتری خواهند داد. توصیه می‌شود پیش از خرید این گاترها از میزان مورد نیاز خود اطلاع یابید تا مجبور به دور ریختن مقدار اضافه نشوید. همچنین، برای نصب این گاترها از پرسنل باتجربه کمک بگیرید تا آن را در بهترین شکل ممکن در محل مورد نظر تعبیه نمایند. توجه به قیمت نیز از نکات مهم دیگر در زمان خرید گاتر است. به طور معمول، قیمت‌ها بر اساس یک فرمول عمومی و جامع محاسبه می ‌شوند.

بیشتر بخوانید  مجری و طراح سقف عرشه فولادی

قیمت فلاشینگ گالوانیزه:

گاترهای گالوانیزه به شیوه ‌ای طراحی شده‌اند که از هر گونه زنگ ‌زدگی در مقابل اکسیژن مصون بمانند. مواد تشکیل دهنده اصلی این ورق‌ها را آهن، روی و پلی الکتروشیمیایی تشکیل می ‌دهد. ورق‌های گالوانیزه طی فرایندی که به مرحله “سخت شدن” شهرت دارد، آبدیده می ‌شوند تا در مقابل تغییرات آب و هوایی، رطوبت، دما، اکسیژن، ضربه و غیره مقاوم باشند. قیمت این ورق‌ها به عوامل متفاوتی مانند ضخامت، میزان پوشش گالوانیزه، میزان سختی، شکل ظاهری و از همه مهمتر اندازه وابسته است. به طور تخمینی قیمت هر متر ورق گالوانیزه بین 5 تا 6 هزار تومان محاسبه می‌شود. البته، توجه داشته باشید که این ارقام مدام در حال تغییر بوده و نمی‌توان یک قیمت ثابت را مشخص نمود.

قیمت فلاشینگ گالوانیزه

قیمت فلاشینگ سقف:

در تعیین قیمت ورق‌های سقفی نیز مثل نمونه‌های فوق یک سری فرمول عمومی وجود دارد. این فرمول شامل کیفیت محصول، طول و عرض، ضخامت و عرض مفید می‌ شود. توجه کنید که هر شرکت این ورق‌ها را با کیفیت‌های مختلفی تولید می‌ نماید. به همین جهت، نوع برند و کیفیت ورق‌های سقفی نیز در مشخص کردن قیمت تاثیرگذار هستند. توجه داشته باشید که پیش از نصب گاتر، سقف را با سیمان و ملات پوشش دهید تا از استحکام کافی برای نصب گاترها برخوردار باشند.

قیمت فلاشینگ ساختمان:

ورق‌های مورد استفاده در گاتر ساختمان به سه دسته ورق سیاه روغنی، ورق‌های آلومینیومی و ورق‌های گالوانیزه طبقه بندی می‌شوند. ضخامت این گاترها کاملا متفاوت بوده و در اندازه‌های 0.50 سانتی ‌متر تا 2 سانتی ‌متری به تولید می‌رسند. همچنین، گاترهای ساختمانی چهار نوع خم دارند. این خم‌ها در انواع دوخم یک ‌طرفه، دوخم دوطرفه، سه‌خم یک‌طرفه و سه‌خم دوطرفه تولید و عرضه خواهند شد. قیمت گاترهای ساختمانی کاملا متغیر بوده و باید به‌ شکل حضوری در کنار کارشناسان مربوطه محاسبه شود. در تعیین قیمت‌ گاترهای ساختمانی می ‌توان از فرمول عمومی ذکر شده در بخش های پیشین کمک گرفت. این فرمول شامل ضخامت، جنس، اندازه و کیفیت می‌ گردد.
در این متن شما را با انواع گاترهای ساختمانی آشنایی پیدا کنید. عوامل زیادی در مشخص کردن قیمت ‌ها موثرند که مهمترین آن‌ها عبارتند از ضخامت، جنس، اندازه و کیفیت محصولات که همگی در زمان خرید باید مد نظر گرفته شوند. از آن جایی که فلاشینگ‌ها در نمای سازه‌ها بسیار مهم اند، بهتر است پیش از خرید با یک طراح ساختمان مشورت نمایید تا زیباترین مدل‌ها را خریداری کنید.