انواع سقف, عرشه فولادی, کلیات سقف عرشه فولادی, مقاله

تولید کننده سقف عرشه فولادی

تولید کننده سقف عرشه فولادی
امتیاز دهید

تولید کننده سقف عرشه فولادی

طراحی سقف عرشه فولادی به صورت نامناسب در برابر زلزله و یا آتش‌سوزی می‌تواند هزینه‌ های اضافی و آسیب‌های جدی را در آینده به دنبال داشته باشد از این‌رو تولید کننده سقف عرشه فولادی باید برای طراحی و تولید این سقف ساختمانی تمامی استاندارهای لازم را رعایت کند .

در مقاله ای جدا در مورد روش‌های طراحی سقف عرشه فولادی صحبت شده

تولید کننده سقف عرشه فولادی

تولید کننده سقف عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی

در اجرای یک سقف عرشه فولادی از عناصری مثل ورق های گالوانیزه به شکل ذوزنقه و برش گیر ها استفاده می شود و با استفاده از بتن ریزی و آرماتور بندی روی این سقف ها این نوع سقف ها اجرایی می شود . سقف عرشه فولادی دارای استحکام بالایی است و این استحکام و مقاومت از کیفیت و استاندارد اجناس و مواد است که شرکت سقف عرشه فولادی آن را به درستی تهیه می نماید . در ساخت یک سقف عرشه فولادی از تیر های فرعی در بین تیر های اصلی استفاده می شود تا مقاومت سقف بهتر شود و استحکام سقف افزایش یابد . در صنعت یک تولید کننده سقف عرشه فولادی می بایست کیفیت کار را حفظ کند چرا که با یک خطای کوچک خسارت های زیادی به صنعت های بزرگ مختلف که استفاده کننده این نوع سقف ها هستند وارد می شود .

در اجرای سقف های عرشه فولادی باید دقت کافی را به کار برد تا سقف مورد نظر با کیفیت بالا اجرا و تا مرحله بهره برداری نهایی نگهداری شود . یک شرکت سقف عرشه فولادی با در نظر گرفتن شرایط و مشخصات مکان مورد نظر جهت ساخت سقف اجناس و مواد را برای اجرا تولید می کند. این نوع سقف ها به راحتی و آسانی نسبت به سقف های دیگر قابل نصب است و با وزن بسیار کمی که دارند باعث می شود تا علاقه مندان زیادی از این نوع سقف ها استفاده کنند . قیمت سقف عرشه فولادی بسیار مناسب بوده و با پرداخت آن قیمت ، سقفی با کیفیت و استحکام بالا ساخته و طراحی می شود . یک تولید کننده سقف عرشه فولادی موظف است قیمت های مناسبی را جهت ساخت سقف های عرشه فولادی به مشتری ارائه بدهد تا تولید داخل با تولیدات خارجی رقابت کند و مشتری هم از جنس داخلی استفاده کند تا چرخه اقتصاد بهتر شود. رضایت مشتری و مردم استفاده کننده از این نوع سقف ها در دست شرکت سقف عرشه فولادی می باشد که هرچه تولید کننده، سقف های با کیفیت را ارائه دهد و قیمت مناسبی را روی محصولاتش قرار دهد رضایت مشتری هم بیشتر خواهد شد .

سقف های عرشه فولادی دارای مزایای زیادی می باشد که یک تولید کننده سقف عرشه فولادی آن را تهیه و به بازار عرضه می کند . یک تولید کننده سقف عرشه فولادی از مواد با کیفیت و دارای استاندارد بالا جهت ساختن یک سقف استفاده می کند تا امنیت و ایمنی در آن رعایت شود . یک شرکت سقف عرشه فولادی می بایست استاندارد لازم را جهت ساختن سقف های مورد نظر در صنعت را رعایت کند . سقف عرشه فولادی بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان به خصوص در سازه های فلزی دارد و می بایست تولید کننده سقف عرشه فولادی ، کیفیت محصولات خود را پایین نیاورد . از نظر یک تولید کننده سقف عرشه فولادی ، صنعت دارای محیط بسیار گسترده است و باید صنعت را به سمت جلو هدایت کرد . یک تولید کننده سقف عرشه فولادی می بایست ، اجناس و نحوه ساخت یک سقف عرشه فولادی به روزرسانی کند تا همیشه همراه با تکنولوژی پیشرفت های لازم را انجام دهد . تولید کننده سقف عرشه فولادی از ایده های جدید جهت ساخت یک سقف خوب و ایده آل پشتیبانی می کند و آن ایده را در صورت بهبود و عملکردی عالی ، پرورش و اجرایی می کند . تولید کننده سقف عرشه فولادی با استفاده از امکانات روز می تواند سقف های تولیدات خود را روز به روز پیشرفته کند و با رقبای خارجی رقابت کند .

بیشتر بخوانید  سقف عرشه ی فولادی در سازه ی بتنی

عرشه های فرم داده شده به روش رول فرمینگ در کارخانه ، پس از حمل به محل اجرای پروژه را می توان در فضای کمی دپو نمود. عرشه های مربوط به هر تراز از سازه طبق نقشه های اجرایی بوسیله تاور و یا جرثقیل در تراز مورد قرار داده می شوند. بارگذاری، راه رفتن و انجام هرگونه فعالیت بر روی عرشه ها تا زمان ثابت کردن عرشه ها ممنوع است .

مراحل مختلف تولید سقف عرشه فولادی و حمل و دپو و پس از آن اجرای عرشه ها را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد :

  1. بازرسی ابعادی عرشه ها
    قراردادن عرشه ها بر روی اسکلت
    برشکاری و انجام سوراخ کاری های مورد نیاز عرشه ها
    تثبیت عرشه ها بوسیله پرچ و پیچ
    نصب فلاشینگ (جهت حفظ بتن)
    نصب گلمیخ بر روی تیرهای اصلی و فرعی با آرایش مورد نظر (نصب گلمیخ ها بایستی مطابق با نقشه های اجرایی انجام گیرد. تعداد گلمیخ های لازم برای هر تیر با توجه به طراحی آن تیر متغیر است)
    نبشی کشی کنسول ها (در صورت نیاز)
    نبشی کشی محل اتصال عرشه ها به دیوارها (در صورت نیاز)
    اجرای بازشوها مطابق نقشه های اجرایی
    اجرای میلگردهای حرارتی، تقویتی و حریق (درصورت نیاز)

بتن ریزی و تسطیح سطح بتن (در این مرحله بایستی تولید کننده سقف عرشه فولادی باید از عدم انباشتگی بتن بر روی عرشه ها اطمینان حاصل نمود)
سقف عرشه فولادی به دو صورت طراحی و تولید می‌گردد به‌گونه‌ای که یا به صورت قالب ماندگار و یا به صورت المان کششی طراحی می‌شود از این‌رو مجری سقف عرشه فولادی باید کاملا به این مسئله توجه داشته باشد که در صورتی که سقف عرشه فولادی به عنوان یک قالب ماندگار طراحی شده است از آن به عنوان یک آرماتور کششی استفاده نکند و یا اگر سقف عرشه فولادی به عنوان یک المان کششی طراحی و تولید شده است از آن به عنوان یک قالب برای بتن‌ریزی استفاده نکند.

تولید کننده سقف عرشه فولادی ، باید به تمامی استاندارد‌های طراحی و تولید دو نوع سقف عرشه فولادی توجه کند و سقف عرشه فولادی را به شکل کاملا اقتصادی و استاندارد تولید کند .

مجری سقف عرشه فولادی، باید از میان ضخامت‌های متعددی که این نوع سقف ساختمانی دارد باتوجه به استانداردهایی که باید رعایت کند ضخامت مناسب را انتخاب کند .